Carrie the movie

Flex Like Carrie

Wat als telekinese echt bestaat?

Vandaag kwam ik dit filmpje tegen. Een mooie stunt in een coffeeshop in New York, waarbij nietsvermoedende koffie-liefhebbers zich een ongeluk schrikken. Kijk zelf maar ūüėČ

Het filmpje is ondertussen 2.472.321 keer bekeken en blijkt een mooie guerrilla marketingpromotie te zijn van een film: Carrie. Wat mij opviel, is dat deze video onderdeel is van een veel bredere social media campagne.

Interactie & engagement

Inzet op aanwezigheid op alle social kanalen, focus op interactie en social sharing.
Wat mij betreft is zo’n brede aanpak ter promotie van de film erg geslaagd.¬† Dit cre√ęert zeker alvast mooie buzz voor de film Carrie.¬† Zeker niet elke dienst, product of promotie zal zich lenen voor dit soort brede social media promotie. Maar het is wel mooi om voorbeelden als deze¬†in je achterhoofd te houden voor een volgende campagne. Wellicht inspireert het je, denk bijvoorbeeld eens aan een Tumblr-account of Instagram wedstrijd.

Ken jij nog meer van dit soort brede social media campagnes? Ik ben benieuwd naar jouw favorieten!

Geef een reactie